I am....

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
I am not pretty, I am not rich, I am not genius, I am not good, I am just fine...^-^

Mari mengira pelawat

Saturday, June 11, 2011

senyum, tak perlu kata apa-apa...

Never underestimate the pain of a person, because in all honesty, everyone is struggling. Some people are better at hiding it than others.
Aku senyum, senyum sampai telinga..orang-orang kat tempat kerja cakap.."you look so sweet, always smile" hmmm, dah memang kerja aku untuk senyum kat semua orang...tapi aku ni manusia, ada perasaan marah, geram, sedih macam orang lain juga..bila aku marah, aku lebih suka menyendiri dan diam..tapi ada orang fikir aku ni hati kering dan kepala batu dengan tindakan aku...ada orang cakap susah nak faham aku...kenapa?? sorry la, I'm not a person who like to pung pang pung pang bila marah..dan jangan fikir bila aku sentiasa senyum, maka aku sentiasa gembira...

No comments:

Post a Comment