I am....

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
I am not pretty, I am not rich, I am not genius, I am not good, I am just fine...^-^

Mari mengira pelawat

Sunday, July 24, 2011

Shelaka punya pompuan!

Aku makin jarang meng-update blog ni sebab aku sangat penat lately..Aku ada banyak story mory tapi sekarang aku dah lupa..

Minggu lepas, ada satu insiden kat tempat kerja yang agak memalukan aku. Aku dihantar oleh bos aku ke call centre for training purpose. They put me with a senior yang macam celaka perangainya. Aku buat silap masa jawab call customer. So that senior marah-marah. Aku terpaku, terkejut, tergamam, malu, sebak..mata aku dah bergenang tapi aku berjaya menahan la air mata aku.Huhu. Dalam keadaan yang dingin tu, aku buat percubaan berani mati yang mana, dia sebenarnya menyindir aku, tapi aku dengan rakusnya ketawa besar sebab aku fikir dia buat lawak. HAhahaHAhaha... T_T

So, bila balik ke workstation aku, team leader aku tanya la pasal training tu. Dengan tiba-tiba aku nangis, huwaaaaaa!!!!! Aduh, malu, malu, malu....dan cerita aku nangis ni sampai ke pengetahuan supervisor aku..malu, malu, malu....bukan apa. Aku risau orang fikir aku ni manja, kena marah sikit dah nangis. Arghhh!!! Hmm, I was expecting she will guide me. but...and that's why I was sad...

No comments:

Post a Comment