I am....

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
I am not pretty, I am not rich, I am not genius, I am not good, I am just fine...^-^

Mari mengira pelawat

Saturday, July 2, 2011

kiasan

Kadang-kadang kita terpaksa guna bahasa kiasan sebab kita tak nak orang kecil hati. Actually, aku dah lama faham dengan maksud dia. He didnt want to hurt me, so he answer 'tak tahu' despite the fact that the answer is 'tak berminat'. Aku dah dewasa, aku dah biasa berhadapan dengan situasi begini. Apapun, asalkan aku tak menyusahkan hidup dia, aku dah rasa okay.

Cuma, aku tak nak orang salah faham dan kesian kat aku. Kononnya aku kena reject. huhu. Tapi aku malas nak explain. Biarlah, for what aku explain kat orang kan. keep quiet saja. it's better for everyone. Lagi banyak aku berkata-kata, lagi banyak orang akan salah anggap dan fikir bukan-bukan. So, yang penting aku aman damai dengan hidup aku, diam-diam sudah...muehehehehe...

No comments:

Post a Comment