I am....

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
I am not pretty, I am not rich, I am not genius, I am not good, I am just fine...^-^

Mari mengira pelawat

Monday, July 4, 2011

tembak tembak!!

Hari ni aku nk merepek...

Aku rasa nak tembak orang..kalau boleh nak tembak lubang hidung sampai rabak..tapi sian pulak, kalau takde lubang idung, macamana nak membentuk taik idung??

Orang kata penantian itu satu penyeksaan...lagi seksa bila yang kita tunggu itu sia-sia dan langsung tak mendatangkan hasil atau faedah..disaat itulah aku nak mencarut "NATE SUNGGUH!!!" T_T

(sesungguhnya mencarut dalam bahasa kelate sangat-sangat lah mendatangkan kelegaan..haha)

Pernah tak korang takut dgn bau kentut sndiri?? nak-nak lagi lepas makan durian...itulah yg aku rasa skrg.. T_T  (tolong jangan cakap aku pengotor, sbb aku jujur...hehe..orang yg pengotor adalah orang yg suka menipu)

No comments:

Post a Comment