I am....

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
I am not pretty, I am not rich, I am not genius, I am not good, I am just fine...^-^

Mari mengira pelawat

Sunday, January 30, 2011

Blog apa ni??

Aku create blog ni sebagai tempat untuk meluahkan apa yang aku rasa.. what's on my mind, so i'll write it here...rather than i post all on fb, it's better if i have a place that is more private to do that. Fb is too obvious for everyone. They are my friends but I dont want to share everything with everyone on Fb...

Aku tak hias blog ni cantik2 sebab bukan tujuan aku untuk menarik perhatian orang ramai untuk follow blog ni...buat masa sekarang, aku ada 3 followers...angka yang bagus jika nak dibandingkan dengan list kawan2 aku yang kat fb..it's over 400 now...no more privacy...haha..kepada 3 orang itu, terima kasih sebab sudi nak menapak kat sini...

Aku bukan penulis yang bagus..memang semua post aku pun membosankan...tp macam aku cakap tadi la, aku cuma create blog ni sebagai tempat untuk melepaskan semua benda yang ada dalam kepala aku...blog ni lebih kurang macam jurnal la...kalau nak kata diari tu macam tak kena pulak...diari kita takkan bagi orang baca...

1 comment: